Direktlänk till inlägg 22 maj 2007

Sjuk..

Av Anna - 22 maj 2007 20:03

Min lille plutt är sjuk. Satt med honom i knäet och tyckte att han kändes väldigt varm. När jag kollade tempen hade han 39,5 :-( Det blev till att leta medicin men jag hittade givetvis inte den. Så det var bara att inse att jag inte hade någon hemma. Dessutom igen bil heller. Så jag fick ringa till räddaren i nöden, Ulrika; som slängde sig i bilen för att åka till Apoteket och köpa alvedon.


Nu ska jag sätta mig i soffa och börja titta på min nya hobby. Jag har beställt en del material för att kunna göra vikingastickning :-) Ska bli kul att se hur länge jag har tålamod med det innan jag låter Jocke göra allt i stället...Ni kan ju roa er med att ha en omröstning om det...jag kanske skulle starta en sån :-D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 16 juni 2007 23:04

...håller på att få ett nytt utseende. Vi har nämligen skaffat en våningsäng till henne. Tanken är att hon och Theo ska dela rum i framtiden så då är det ju kanon med en våningsäng. Men tills hon är stor nog att sova i överslafen ( eller tills Theo ä...

Av Anna - 15 juni 2007 19:54

Jag har lyckats att hålla mig i dag med. Jag har inte ens ätit alla points som jag får fast att jag har lyxat till det med glass och chokladsås till efterrätt...:-)   Idag har varit en riktigt hemma-skrotar-dag. Regningt och kallt ute...vi har tittat...

Av Anna - 14 juni 2007 21:00

Ja... idag har det varit en helt vanlig torsdag. Det har varit ganska blåsigt ute så det har mest varit innelek idag...   VI har frossat i Jordgubbar....mmmmm.. det är så gott. Köpte 3 liter när jag var och handlade och de har gått åt. Jag åt nog 1 l...

Av Anna - 13 juni 2007 22:08

Det är vad jag behöver just nu. Jag har ju varit med i VV i lite mera än ett år nu och den senaste tiden har jag tappat allt utom kilon. De har jag däremot lyckats lägga på mig ett och annat.   Jag var på möte i dag... det första på 5 veckor :-O Det...

Av Anna - 9 juni 2007 23:32

Japp, det är vad jag har fått idag..på vår alldeles sprillans nya altan. Det blev jätte bra. Tack pappa och Sebastian för hjälpen :-)  Det finns bildbevis både på att jag skruvar altan med trallskruven som jag fick när jag fyllde år :-) och när jag s...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards