Direktlänk till inlägg 24 maj 2007

Lilla Jämjöloppet.

Av Anna - 24 maj 2007 23:14

Idag var det då dax för lilla Jämjöloppet. Det är en liten "tävling" för alla förskolabarn i Jämjö. Så det var ett ganska stort gäng dom var där. Vädret var på topp och vi hade fika korgen emd oss. Nu fick ju Ebba dricka och grillad korv där men jag behövde ju mitt förmiddags kaffe :-)


Theo är fortfarande hänig.. han hade feber i morse. Han somnade miedan barnen var ute och sprang, vakande en liten stud och tryckte i sig ett korvbröd och sen somnade han igen och såv i 3 timmar :-O

Nu har jag konstaterat att tänder är på g. Den ena har i stortsett brutit fram. Han vill ju inte ha någon mat förutom välling och jag fick deffinitivt inte borsta några tänder idag, så det verkar som att han är öm. Hoppas bara att det snart bli bättre JAG BEHÖVER SOVA !!!!


Det är ingen som har ett takräcke att låna ut ????

Till en SAAB ???


1.  Theo är väldigt förtjust i skorpor. Här har han en halv i munnen på en gång.

2 EN något yrvaken Theo i tälte från Chaparall.

3. Ebba hjälper Theo att hitta vägen till dagis :-)

Visst är de söta de små gullungarna.


4: Ebba direkt efter målgång.. missade tyvärr när hon korsade mållinjen.. så är det när man ska ta kort med mobilen...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 16 juni 2007 23:04

...håller på att få ett nytt utseende. Vi har nämligen skaffat en våningsäng till henne. Tanken är att hon och Theo ska dela rum i framtiden så då är det ju kanon med en våningsäng. Men tills hon är stor nog att sova i överslafen ( eller tills Theo ä...

Av Anna - 15 juni 2007 19:54

Jag har lyckats att hålla mig i dag med. Jag har inte ens ätit alla points som jag får fast att jag har lyxat till det med glass och chokladsås till efterrätt...:-)   Idag har varit en riktigt hemma-skrotar-dag. Regningt och kallt ute...vi har tittat...

Av Anna - 14 juni 2007 21:00

Ja... idag har det varit en helt vanlig torsdag. Det har varit ganska blåsigt ute så det har mest varit innelek idag...   VI har frossat i Jordgubbar....mmmmm.. det är så gott. Köpte 3 liter när jag var och handlade och de har gått åt. Jag åt nog 1 l...

Av Anna - 13 juni 2007 22:08

Det är vad jag behöver just nu. Jag har ju varit med i VV i lite mera än ett år nu och den senaste tiden har jag tappat allt utom kilon. De har jag däremot lyckats lägga på mig ett och annat.   Jag var på möte i dag... det första på 5 veckor :-O Det...

Av Anna - 9 juni 2007 23:32

Japp, det är vad jag har fått idag..på vår alldeles sprillans nya altan. Det blev jätte bra. Tack pappa och Sebastian för hjälpen :-)  Det finns bildbevis både på att jag skruvar altan med trallskruven som jag fick när jag fyllde år :-) och när jag s...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards