Direktlänk till inlägg 23 maj 2007

Tillbaka till verkligheten

Av Anna - 23 maj 2007 14:35

Nu känns det som att vi börjar komma tillbaka till vardagen igen efter helgen. Det blev ju många sena kvällar för Ebba så hon har inte varit på sitt mest lysande humör. I går fick hon vara hemma från dagis. Hon blev hysteriskt lessen när vi skulle åka dit.  Det var nästan samma sak i dag men det blev daigis i alla fall och när vi kom dit så var det ju inte några problem

:-)

 I morgon ska hon dessutom springa Jämjöloppet. Det är en liten "tävling" som barnomsorgen i Jämjö har. De samalas på idrottsplatsen sen springer de en liten runda  runt fotbollsplanen och när de går i mål så får alla em medalj. Sen blir det krov med bröd och glass. Ebba ska ju egentlinge inte vara på dagis i morgon, men fröknanrna sa att vi var välkommna att komma till IP så att Ebba får vara med.


Theo är fortfarande hängig men inte lika mycket feber längre. Hoppas att han snart blir bra i alla fall.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 16 juni 2007 23:04

...håller på att få ett nytt utseende. Vi har nämligen skaffat en våningsäng till henne. Tanken är att hon och Theo ska dela rum i framtiden så då är det ju kanon med en våningsäng. Men tills hon är stor nog att sova i överslafen ( eller tills Theo ä...

Av Anna - 15 juni 2007 19:54

Jag har lyckats att hålla mig i dag med. Jag har inte ens ätit alla points som jag får fast att jag har lyxat till det med glass och chokladsås till efterrätt...:-)   Idag har varit en riktigt hemma-skrotar-dag. Regningt och kallt ute...vi har tittat...

Av Anna - 14 juni 2007 21:00

Ja... idag har det varit en helt vanlig torsdag. Det har varit ganska blåsigt ute så det har mest varit innelek idag...   VI har frossat i Jordgubbar....mmmmm.. det är så gott. Köpte 3 liter när jag var och handlade och de har gått åt. Jag åt nog 1 l...

Av Anna - 13 juni 2007 22:08

Det är vad jag behöver just nu. Jag har ju varit med i VV i lite mera än ett år nu och den senaste tiden har jag tappat allt utom kilon. De har jag däremot lyckats lägga på mig ett och annat.   Jag var på möte i dag... det första på 5 veckor :-O Det...

Av Anna - 9 juni 2007 23:32

Japp, det är vad jag har fått idag..på vår alldeles sprillans nya altan. Det blev jätte bra. Tack pappa och Sebastian för hjälpen :-)  Det finns bildbevis både på att jag skruvar altan med trallskruven som jag fick när jag fyllde år :-) och när jag s...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards