Alla inlägg den 14 juni 2007

Av Anna - 14 juni 2007 21:00

Ja... idag har det varit en helt vanlig torsdag. Det har varit ganska blåsigt ute så det har mest varit innelek idag...


VI har frossat i Jordgubbar....mmmmm.. det är så gott. Köpte 3 liter när jag var och handlade och de har gått åt. Jag åt nog 1 liter medan jag stekte pannkakor ;-) Sen gick det ju ganska många till pannkakorna och de sista har jag just ätit medan jag tittat på Robin Hood.


Ulrika och Irma var här och hälsade på. Hon fick sin present idag. Jag har sytt henne en väska. Kul att den passade, tyvärr glömde jag att ta kort på den men det kanske hon är så snäll så att hon gör åt mig ;-). Nu hade jag ju inte räknat med något annant eftersom jag visste hur mycket hon gillade tyget som jag använt, hon var ju med när jag köpte det ....


Efter att vi fått i oss lite mat följde vi med hem till Ekholms för att dricka en kopp kaffe. Vi = jag, Ebba och Theo. På så sätt fick jag ju till en liten promenad. Dessutom har jag  1,5 points tillgodo att äta idag :-) så det har i alla fall börjat bra.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards